Hej bloggen!

Jag har inte orkat blogga, har lov. :'D
Igår handlade jag med Inga. c:

Detta köpte jag:

*Klänning, 30 kronor, seconhand/loppis <-- Älskar seconhand!
*Tröja, 25 kronor, seconhand/loppis <-- snygg!
*vantar, 10 kronor, seconhand/loppis <-- passar mössan! [Har inte på bild :(]
*Klänning, 20 kronor, seconhand/loppis <-- Fin!
*Mössa, 55 kronor, Lindex <-- Snygg! [har inte på bild :(]
*Tapet [till mitt rum], 200 kronor, Tapet Huset <-- Kanske inte använder den.. [har inte på bild :(]
*Halsband, 99 kronor, HM <-- jätte snyggt! [finns inte på bild :(]
*Örhängen, 129 kronor, HM <--- Passar till mössan, klänningen och halsbandet! [har inte på bild :(]

Oj, gjorde av med 528 kronor typ!

~BILDER~

 Tröja

 Kjol


 Klänning

 Klänning

VAD TYCKS? :3

Pusskram,
smulan


Kommentarer
Postat av: Inga

Jättesnyggt! :))

2011-03-07 @ 10:59:09
URL: http://ingaas.blogg.se/
Postat av: Ekkis

JAG VILLE OCKSÅ MED :((((

2011-03-07 @ 10:59:35
URL: http://ekkisekorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0